Kalite
Aşkale Çimento Grubu, ürün ve hizmetleri en etkin ve verimli bir şekilde sunmak amacıyla hem genel hem de fabrika ve tesislerin özelinde kalite yönetim sistemleri kurmuş ve kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirilmesi için prosedür ve prosesler geliştirmiştir.
Kalite konusundaki yaklaşımımız...
Kalite Konusundaki yaklaşımımız:
- Müşterilerine, taahhüt edilen en üst seviyede ürün ve hizmet aldığını hissettirmek,
- Müşteri beklenti ve ihtiyaçlarını çok iyi anlamak, karşılığında en etkin ve yaratıcı ürün ve çözümler geliştirerek sonuca ulaştırmak,
- Müşterilerine, ihtiyacına göre en uygun maliyette, en kaliteli ürün ve çözümleri sunmak,
- Sektördeki rakipleri arasında ürün ve hizmet kalitesinden ödün vermeden, en güvenilir marka itibarını ve hissini oluşturabilmek,
- Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli denetlemek ve iyileştirmek hedefleri yer almaktadır.
Aşkale Çimento Grubu Olarak Kalite Politikamız:
- Müşteri beklentilerini karşılayan, yürürlükteki standartların gereğini sağlayan, rekabetçi ürün ve servisleri piyasaya sunmayı,
- Kalite politikamızın tüm çalışanlar, taşeronlar ve dış sağlayıcılar tarafından anlaşılmasını sağlayarak çalışanların kendi bireysel sorumluluklarının farkında olabilmeleri için kuruluş çalışanlarına iletmeyi,
- Kalite bilincini geliştirmeyi, kalite ile ilgili gerekleri karşılamak ve tüm çalışanlar tarafından benimsenmesi için kalite hedeflerini oluşturmayı, gerçekleşme durumlarını izlemeyi, gözden geçirmeyi,
- Üretilen ürünlerde güncel üretim standardına ve dış sağlayıcılardan alınan mal ve hizmetlerde ise ilgili mevzuat ve standart şartlara uymayı,
- Kuruluşumuzda kalite açısından risk ve fırsatları belirlemeyi, değişikliklerin kontrolünü sağlamayı, riskli hususları mümkün ise ortadan kaldırmayı, bunun mümkün olmadığı hallerde riskleri yönetmek suretiyle ürün güvenliği, dış sağlayıcılardan alınan mal ve hizmet kalitesi ile kalite yönetimi sistemindeki değişiklikleri planlı şekilde gerçekleştirmeyi,
- Kalite yönetim sistemi için gerekli dokümante bilgileri oluşturmayı, güncellemeyi, muhafazasını sağlamayı ve bu bilgileri çalışanlara ve gerektiğinde ilgili taraflara iletmeyi,
- Kalite yönetim sisteminin, uygunluk, yeterlilik, etkinliğinin kontrol edilmesi ve sürekliliğinin sağlanması için planlanmış periyotlarda gözden geçirmeyi, kalite yönetim sisteminin performansını sürekli iyileştirmeyi,
- Yürürlükte bulunan TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN 197 - 2 standartlarının gereklerini yerine getirmeyi taahhüt ederiz.